ביופסיה של הערמונית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר לין, באחת מתשובותיך החודש, כתבת כי ניתן לעבור ביופסיה של הערמונית בבי"ח רמב"ם, עם הרדמה - למי שרוצה בכך. אודה לך מאוד במה כרוכה הפרוצדורה. אישית, עברתי ביופסיה בחודש יולי השנה ללא הרדמה ובלשון המעטה, ישנם דברים נעימים יותר בעולמנו. תודה על תשובתך.
לקריאה נוספת והעמקה
פשוט מאוד אתה מודיע שאתה רוצה לבצע את הדבר עם הרדמה. אז אתה מוזמן אחרת וכל הפרוצדורה היא נעשית בהרדמה - אתה רק משתחרר לא מיידית אלא לאחר מספר שעות שרואים שהתעוררת והכל בסדר - ואסור לך לנהוג לאחר מכן