וירקוצלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בן 37 לאחרונה סבלתי בכאבים חזקים באשך שמאל האורלוג מצא וירקוצלה דרגה 2 אבל לטענתו הכאבים לא מזה כי לטענתו כאבים באים במקרים נדירים מוירקוצלה ואין צורך בניתוח .השאלה שלי האם באמת וירקוצלה לא קשורה לכאבים ? מה עושים ?האם באמת מיותר להתנתח ? יש אופציות אחרות חוץ מניתוח ?קראתי שיש צינתור? אשמח לכל מידע רציני בנושא .
לקריאה נוספת והעמקה
מיותר להנתח אם אין הפרעה בפוריות - לא עושים את הניתוח לקוסמטיקה הכאבים יכולים לנבוע מהוריקוצלה אבל הניתוח אל תמיד פותר את הבעייה ולכן זה לא סיבה המביאה לניתוח