דלקת/רגישות ביותרת האשך
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני כחודשיים אובחנה רגישות/דלקת ביותרת האשך השמאלי, קיבלתי אנטיביוטיקה לשבוע ולאחר מכן אורולוג אחר אמר שאין ממש צורך באנטיביוטיקה וזה יעבור לבד. עד עכשיו אני מרגיש שיותרת האשך נפוחה (כבר כחודשיים) ולאחר רכיבה על אופניים אני מרגיש מעין "כאבים" (יותר כמו צביטות) מהאיזור. האם עליי לחדול מלרכב על אופניים בזמן הקרוב? לפנות לאורולוג שוב או שבאמת הכאב אמור לעבור כבר לבד? אם כן מהו משך הזמן הממוצע להחלמה? תודה רבה!
משך האחלמה משתנה אבל בטוח שרכיבה במצב הזה לא עוזרת אלא ממשכיה את התופעה ויש להפסיק. כמה זמן זה כבר עניין שונה מאחד לשני. אם זה ממשיך - כן הייתי ניגש שוב ללרופא