היפרתרמיה למי עוזרת יותר
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ערב טוב דוקטור לין , ברצוני לשאול האם טיפול בהיפרטרמיה יכול לעזור לכול הסובלים מדלקת ערמונית (חיידקית, לא חיידקית, כרונית, חריפה) בצורה שווה או שהיא יעילה יותר במקרים מסויימים. כמה הם אחוזי ההצלחה בשיטה , כמה זמן לאחר הטיפול צריך להיות עם קטטר כשאתה מדבר על שקט מהדלקת (הכוונה שאין שום סימפטומים) לאחר הטיפול אם הצליח? האם יש אפשרות לריפוי מוחלט בעקבות הטיפול ? האם שיטת הטיפול יכולה לגרום לנזקים עתידיים במטופל (הצרויות צלקות וכו') הרבה תודה על תשובתיך מ. מהדרום
לקריאה נוספת והעמקה
אני חושב שעניתי לך בהמשך על אותה שאלה