שאלה מקצועית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בן 25, לפני כ 10 שנים עברתי ניתוח ואריקוצל באשך שמאל. בשנתיים האחרונות אני סובל מכאבים באזור המפשעה השמאלית מכיוון האשכים כלפי מעלה עד לחתך הניתוח חשוב להגיד שהכאב מופיע לאחר כל מאמץ גופני אפילו קטן. בבדיקת אולטרה סאונד שביצעו נאמר לי שאני סובל מהידרוצל ושהדבר מופיע ב 7 אחוז מהמקרים לאחר ניתוחי ואריקוצל, השאלה שלי היא כיצד מטפלים בזה? האם יש שיטה ללא ניתוח? תודה מראש אורי
לקריאה נוספת והעמקה
אם אכן הבעייה היא הידרוצלה לאחר הניתוח השיטה לתיקון היא ניתוחית בלבד ושוב - אני מתנה את זה כי לא בדקתי אותך ולא ראיתי את האולטרסאונד כמובן