ניתוח וריקוצלה בבטן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! אני כבר 3שנים לאחר ניתוח וריקוצלהבבטן,לאחר הניתוח התחלתי להרגיש גושים קטנים מתחת לצלקת!פניתי לכירורג והוא אמר שזה התפרים של הפסיה שלא נמסו! (גם כירורגים אחרים שפניתי אליהם אמרו לי שזה תפרים פנימיים ושבד"כ תופרים בכאלה שנמסים,הכירורגים שפניתי אליהם הם לא אלו שניתחו אותי ) הכירורג אמר שבדרך כלל משתמשים בתפרים שנמסים! אבל אני זוכר שאמרתה לי שאת הפסיה לפעמים תופרים בחוטים שלא נמסים ,רציתי לשאול באיזה מקרים מדובר.?
יכול להיות שהפסציה נתפרה בתפרים שאינם נמסים וזה מה שאתה מרגיש - אם אתה רזה. יכול להיות זו תגובה של הגוף לחוטים והקיף אותם ברקמה קשה. על פי דו"ח הניתוח תדע