סרטן הערמונית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעלי בן 61 . עשה בדיקת PSA ראשונה לפני 6 חודשים. התוצאה הייתה 12. נעשתה ביופסיה של הערמונית ונתגלתה נקודה אחת ממוקדת עם גליסון של 6. לפני 3 וחצי חודשים הוא עבר כריתה רדיקלית של הערמונית. בבדיקה הפתולוגית שלאחר הניתוח נמצאה נקודה ממוקדת אחת בלבד ללא התפשטות ובנפח קטן מאוד עם גליסון של 5. לפני שבועיים נעשתה בדיקת PSA עם תוצאה של: קטן מ- 0.1 . האורולוג קבע לעשות בדיקת PSA נוספת בעוד 3 חודשים. מה לדעתך הסיכוי להבריא מהמחלה כי אני קוראת שישנם מקרים שה-PSA חוזר ועולה לאחר הניתוח.
על פי הנתונים לפני הניתוח נראה שבעלך יחיה לעד. אני רק מחכה לראוךת מספר אחר של הPSA - בעוד חודשיים