בדיקת אולטראסאונד באשכים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי באחרונה בדיקת אולטראסאונד באשכים עקב גוש באשך השמאלי. תוצאות הבדיקה: באשך ימין /שמאל בגודל ומרקם תקינים. ראש אפידידימוס תקין ללא נוזל מסביב לאשך בימין-ללא הרחבת ורידים ספרמטיים בשמאל-הרחבת ורידים ספרמטיים עד 0.72 ס"מ עם היפוך בכוון הזרימה בוולסלבה, וריקוצלה דרגה 3. אודה לתשובת המומחה מה משמעות התוצאות. אני בן 49,איך זה משפיע על הפריון,האם כדאי לעבור בדיקת זרע,האם יש צורך בטיפול כלשהו. יש לי ילדים,וכפי הנראה לא יהיו לי ילדים נוספים בעתיד. לא חש כאבים כלשהם. תודה.
בסך הכל אתה תקין לחלוטין ומה איכפת לך באמת כרגע על נושא הפוריות - עובדה שלמרות כל הממצאים נולדו לך ילדים והכל בסדר