אזוספרמיה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשנות העשרים לחיי מנסה להרות כמה שנים ללא הצלחה , עברתי בדיקת זרע ואובחנתי כאזוספרמי פרופיל הורמונלי FSH 28 ו LH 7.7 בדיקה גנטית תקינה אני בריא לחלוטין ולא נוטל תרופות כלל , ממה זה יכול לנבוע ??? תודה רבה רבה . רון .
כדאי לבצע ביופסיה או שאיבת זרע מהאשך כדי להעלות על הסיבה. זוהי פעולה ממש לא מסובכת
בהמשך לשאלתי , לאחר שמבצעים ביופסיה ורואים מה הבעיה ניתן לתקן אותה שהעסק יחזור לפעול כמו שצריך או שבכל מקרה צריך IVF ( יש לי ווריקוצל קל מאוד בשני הצדדים ) תודה רבה ! רון.
בבדיקת אולטרא סאונד נאמר לי שיש לי אשכים קטנים אחד 7 גרם והשני 6 ולא נולדתי עם אשך טמיר . תודה .
כאמור במצבים של חוסר זרע אין קשר כלל לוריקוצלה ואין טעם להתעסק אתו. אם מוצאים חסימה בדרכי הזרע אפשר לתקנה אבל זה ניתוח מיקרוכירורגי - ויש שעושים את זה ויש שלא