כאב במותן ימין בזמן השתנה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב הנני בן 35 מזה כשבועיים בזמן השתנה, החל מאמצע ההשתנה בערך, מופיע לי כאב ואי נוחות במותן ימין. ביצעתי אתמול בדיקת שתן ותרבית שתן אשר היו תקינות. לפני שנה בצ'ק אפ כללי ביצעתי אולטראסאונד בטן כולל כליות אשר היה תקין. האם יש לך רעיון מה יכל להיות הגורם? מה לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
רעיון הרבה לא - אבל אני חושב שאם באולטרסאונד לא ראו כלום ובדיקות תפקודי הכליות שלך בסדר - הייתי משלים את הבדיקה עם IVP שזו בדיקה שמדגימה היטב את כל מערכת השתן - ואם היא תקינה - לפנות לאורטופד