ספירת זרע ואיקאקלומין
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! אני עשיתי ספירת זרע ויצא לי מעט מדי זרע !בד"כ כלל יש לי 3-4 השפרצות,והפעם היו ר ק2השפרצות ! האים זה יכול להשפיע על תוצאות הבדיקה? פשוט אני חושב שזה אולי קרה כי בחדר הדגימות אוננתי בישיבה ,ואני רגיל לאונן בשכיבה? כמה זמן אחרי סיום הטיפול באיקאקלומין ,אפשר לעשות ספירה?
לקריאה נוספת והעמקה
לא חושב שיש לזה משמעות בהנחה שהכל יצא החוצה ולא כאילו נשאר עוד שיצא אחר כך לגבי האיקקלומין - אני מעריך שיבדקו אותך חודש לאחר התחלת הטיפול
אבל האורולוג אמר שרק 4 חודשים אחרי התחלת הטיפול אפשר יהיה לדעת מה מצב הזרע???