ציסטה בראש האפידידימיס
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לאחר בדיקת אולטראסאונד אשכים נמצאה אצלי ציסטה בגודל של 7.5 מ"מ בראש האפידידימיס של האשך השמאלי. הבנתי מהארולוג אצלו אני מטופל כי הבדיקה תקינה אולם בתקופה הקרובה עליי להישאר במעקב ומדי חצי שנה עד שנה לבצע בדיקת אולטראסאונד חוזרת. השאלה שלי היא -האם הציסטה עלולה להתפתח למשהו מזיק(בשביל מה בעצם הבדיקות החוזרות)? האם אצטרך לטפל בזה או שניתן לחיות עם זה? וממה בעצם נגרמת ציסטה כזו? תודה רבה מראש על העזרה.
לקריאה נוספת והעמקה
ציסטה זה דבר מטומטם לחלוטין - וזה ממש שום דבר מה גם שהגודל שאתה מתאר הוא ממש קטן תמשיך במעקב - ממילא אפילו אם הייתי אומר לך לא לעקוב לא היית שקט.