דלקת בשתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני סובלת מזה כשנה מדלקות בשלפוחית השתן, חוזרות ונשנות. טופלתי אצל רופא המשפחה ואורולוג ,קיבלתי סוגים שונים של אנטיביוטיקה. בבדיקות לא מגלים חיידק כלשהו. יש לי רק סימפטומים המצביעים על המצאות דלקת, לחץ על שלפוחית השתן, תדירות גבוהה של הליכה לשירותים,הרגשה שאף פעם לא סיימתי..., ולחץ בצד שמאל. אני לא יודעת מה לעשות כבר? אני לוקחת כדורי קרנברי וזה לא עוזר. מה אפשר לעשות ולאיזה רופא לפנות... הדבר משפיע ומפריע לי בתפקוד היומיומי והופך אותי לעצבנית וחסרת סבלנות...האם יש פתרון? זה אף משפיע על החשק המיני שלי... תודה, שרון
תפרטי לי איזה בדיקות כבר עברת? איזה צילומים? בדיקות הדמייה? ציסטוסקופיה? ביופסיות? בדיקת קליום?