דלקת בערמונית?
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם זה שתרבית הזרע שלי יצאה שלילית מצביעה בוודאות על כך שאין לי דלקת בערמונית?(היה לי ואולי עדיין יש לי כלמידיה הבדיקות במעבדה אך הצריבה נשארה כמו לפני הטיפול) ואם לא אילו בדיקות עליי לבצע בכדי לשלול "הדבקות" הערמונית בחיידק זה? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
אתה צודק במאה אחזוים ואתה צריך לעשות רביותך ובדיקות לנוגדנים לכל הנ"ל
תודה רבה על תשובתך - אך לצערי הרב לא הבנתי את כוונותיך... אודה עם תחזור עליה תודה.
זה שאתה צודק - ובאמת צריך לעשות תרביות שתן וזרע ובדיקות לנוגדנים בדם