ph שתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לרופא בן 42 כיליה אחת מתפקדת גבוה מפצה ושנייה קטנה תפקוד ירוד בבדיקות השתן האחרונות (שנתיים) תמיד ה- ph הוא 5 האם רמת חומציות כזו לאורך זמן יכולה להזיק לכיליה? אלו מזונות או תכשירים יכולים להבסיס את השתן בביטחה? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
לא יכול להזיק ולמה אתה רוצה להבסיס? מה תפקודי הכליה כעת?
תפקודי הכליה תקנים גם בדם וגם באיסוף שתן לשלילת חלבון אבל פעם איזה נפרולוג אמר שיש חילוקי דיעות בנוגע ל- ph כזה האם יזיק לכליות והוא טען שהכי טוב לעבור לכלכלה צמחונית בנוסף יש תיאוריות הקושרות חומציות יתר לנטייה לפתח מחלות ניווניות שונות