טיפול ב "omnik"
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 57 מטופל מעבר לשנתיים ב"אומניק" ונימצא במעקב אורולוג. הבעייה ממנה אני סובל היא ערמונית מוגדלת. יש לי מס' שאלות: 1. האם טיפול ממושך באומניק אינו מזיק? האם עלולות להיות תופעות לוואי? 2. האם אני צריך להאמין כי בסופו של דבר יסתיים הטיפול ולא אזדקק יותר לתרופות? 3. האם יתכן מצב שבו הערמונית המוגדלת תהפוך להיות סרטנית? אודה לתשובתך. האימייל: [email protected]
אם אובחנה אצלך הגדלה של הערמונית והתחלת אומניק בהטבה לזרימה - הרי התרופה נתנת בעיקרון כמו כל התרופות הדומות לה - לכל החיים אחד ביום בלי הקלות. אין להגדלה הזו קשר עם סרטן הערמונית שמתפתח באמת בגיל המבוגר