עקמת בפין-ניתוח חוזר?!
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר לין לפני 3 שנים עברתי ניתוח לתיקון עקמת.הפין היה בזוית 140 מעלות+ ונטה חדות שמאלה והיה קשה מאוד לקיים יחסים. לאחר הניתוח,הנטיה לשמאל תוקנה לחלוטין,אבל כשבועיים לאחר הניתוח הפין עבר מזוית 80-90 מעלות בזיקפה לזוית של 120-130מעלות והדבר שוב מפריע לקיום היחסים.(לחדור- אפשר, אבל לאחר מכן התחושה מאוד לא נוחה לחברה ולי) ויש לי 3 שאלות. 1)האם אין סיכון בניתוח שני? 2)האם מכיוון שכעת הבעיה היא רק בנטיה למעלה ולא גם לצד כבעבר הניתוח יהיה שונה ? 3)האם גם כעת אאלץ להקריב עוד סנטימטר יקר מאורכו של הפין? בתודה, נתן
תראה אם מה שנשאר זה 9 סמ.... אבל עכשיו ברצינות - התקיון הוא זהה ופשוט - נכון שתיקון חוזר טיפה יותר מסובך מאשר אם למשל היה התקיון מלכתחילה לגמרי - אבל גם אתה ניתן באופן קל יחסית לסיים את הניתוח בהצלחה גמורה
אין ספק שניתוח שני הוא יכול לגרום לעוד בעיות - הן בהרדמה והן באחלמה אבל זהו ניתוח פשוט. ואין לי ספק שאם ישנה הפרעה בקיום היחסים - שווה לנתח ומה אם במקום 23 סמ יהיה לך 22 וחצי?