דלקת ואבנים בערמונית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני סובל מזה מספר ימים מדלקת בדרכי השתן ומטופל באנטיביוטיקה. הכאב אומנם חלף אבל אני נותן שתן בתדירות גבוהה מקודם. בנוסף, עשיתי אולטרסאונד טרנסרקטאלי והרופא ציין כי היתה לי פעם דלקת בערמונית וכי יש שם אבנים. שאלותיי הם: האם יש בכלל קשר בין דלקת בדרכי השתן לערמונית? מה הטיפול באבנים בערמונית? האם ייתכן כי כמות זרע קטנה היא עקב האבנים שחוסמות? הערמונית שלי בנפח 15 מ"ל. האם זה תקין?
לקריאה נוספת והעמקה
גודל הערמונית תקין והימצאות הסתיידויות אכן יכול להצביע על מאורע של זיהומים חוזרים. זה יכול כמובן להשפיע על כמות הזרע - וכן על זיהומים בדרכי השתן - ולהפך