בדיקת זרע לא תקינה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן 31 , לאחרונה ביצעתי בדיקת זרע . התוצאה לא הייתה תקינה בכמה מדדים . אחד המדדים שהדאיגו אותי היה מורפולוגיה של 88% . קראתי באיזה מקום ששיעור זה לא אמור לעלות על 85-86% . בנוסף , ריכוז הזרע היה נמוך מהנורמה . יש לציין שאני סובל מוירקוצלה קלה . האם תוצאה כזו יכולה להעיד על חוסר פוריות . מה יכולה להיות הסיבה לכך והאם זה יכול להיות קשור לוירקוצלה . האם ניתוח במקרה זה יכול לשפר את המצב . האם הגיל יכול להיות גורם מפריע .
אומנם לא שלחת לי את כל המדדים אבל נראה לי שאתה נורמלי
תודה על התגובה המהירה והמרגיעה . לגבי שאלתך על המדדים הנוספים , להלן כל המדדים בבדיקה : ABSTINENCE DAYS : 4.0 CONCENTRATION : 17.0 INTERVAL eJac-analy. : 30 MORPHO ABNORMAL :88% NONPROGRES MOTILITY : 22% RAPID PROGRES MOTILI : 46% ROUND CELLS:6.00 mill/ml SEMEN PH :8.0 SEMEN VOLUME :6.0 ml SEMEN WBC :2.00mill/ml SIGNATURE: ב SLUGGISH PROGRESSIVE : 9% VITALITY: -