איסוף שתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 23 ויש לי עבר של אבן בכליה מלפני 4 שנים. בצעתי איסוף שתן של 24 שעות עקב אוקסלטים שנמצאו בבדיקות שתן רגילות. calcium-urine 24h 358.97* phosphorus-u 24h 1028.5* uric acid urine 24h 486 pth 6.4 אודה לך אם תוכל להסביר לי את תוצאות הבדיקה.ואת המשמעות ששתי הבדיקות בכוכבית נמצאו מעל הנורמה והאם לדעתך אני אמור לקבל טיפול מסוים.
כן יש לך בהחלט הפרשת יתר של סידן וזרחן שיכולה לגרום אולי ליצירת אבנים. מה הממצאים בדם? בכל מקרה - אין לי ספק שכדאי להמשיך עם שתיה מרובה - וטיפול בדיאטה של כלכלה דלת סידן
עשיתי בדיקות דם דיי מקיפות - אילו ערכים אמורים לעניין? תכתולי ואני אשלח לך את הערכים. רוב תודות מצטער על הטירטור. תום