טיפול בתרופה "קדקס"
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בגלל זרימת שתן חלשה לאחר התאפקות ארוכה הומלץ לי לקחת 2מ"ג קדקס ביום לחץ הדם שלי תקין 75/120 תמיד אבל הפרוספקט של התרופה פשוט מפחיד ! בנושא של השפעה על לחץ הדם.! האם כדאי להתחיל את השמוש בתרופה , והאם לא יגרם נזק במקרה של הפסקה ? עלי לציין כי הערמונית שלי מוגדלת מעט 1 רכה ולא סימטרית ה- PSA תקין 1.4 תודה-רבה
ייגרם יותר נזק אם לא תיקח - נזק לכליות זיהומים ועוד לכן - יש צורך לקחת נכון - לחלק מהאנשים זה משפיע על לחץ הדם לרובם לא - אבל ממילא ישנה נטייה היום לתת טיפול מניעתי נגד יתר לחץ דם אז זה יכול לשמש לך בעניין הזה. את התרוהפ אתה לוקח בערב לאחר הפעילות כשאתה כבר בבית