כלימידיה-האם צריך לטפל....
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני וחברתי ביצענו בדיקות דם וגילו כי יש לנו מחלת מין ששמה כלימידיה. אני ביקרתי אצל אורולוג והיא אצל רופאת נשים ולשנינו לא המליצו לטפל באנטיביוטיקה משום שאין שום סימן חיצוני למחלה פרט לבדיקת הדם. שאלתי היא, האם באמת לא כדאי לטפל במחלה גם בתקופתה הרדומה כביכול ? אגב, כששאלתי את האורולוג אם כדאי לטפל אז הוא שאל אותי אם אני מעדיף להישאר בריא או לקחת סיכון שהאנטיביוטיקה תפגע לי בכבד ? האם כדאי לטפל ואם כן באילו סיכונים זה כרוך ? תודה מראש.
בטח שצריך לטפל בקלמידיה והכמות שאתה לוקח באנטייביוטיקה עבור הטיפול אתה ובת הזוג שלך - היא סבירה ורגילה וכמו כל טיפול אחר באנטיביוטיקה - ולא צרך את ההפחדה של הפגיעה בכבד - שהיא יכולה להיות בכל אנטיביוטיקה כמו שאר הסיבוכים