תוצאות בדיקה על קולית של אשכים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לאחר שבוע של כאבים עמומים באשך הימני שלי הלכתי לבדיקה והנה תוצאותיה שני האשכים זרועים בהיסתידויות נקודתיות מרובות,לא נצפו גושים . אפידידימים לא מעובים. אין עדות להיפרמיה,הידרוצלה ווריקוצלה. הסבר שקיבלתי הוא:אבנים קטנות באשכים וצריך ללכת לבדיקה חד שנתית שאלתי:האם זה אומר שבעתיד כן יהיו גושים?ממה זה נובע וכיצד אפשר למנוע מצב של גושים
לקריאה נוספת והעמקה
הגושים אינם קשורים לזה לגבי ההסתיידויות - אני בשלב הראשון הייתי מוסיף בדיקת מרקרים של האשך - לביקורת - ומבצע כל 4-5 חודשים אולטרסאונד ולא כל שנה