בשורה משמחת לדר' רן לין
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב, אני לא יודעת אם תזכור אבל לפני כשנה אחי ואני נהגנו להתכתב איתך רבות הוא התכתב תחת הכינוי "ע" אפילו שוחחתם בטלפון מספר פעמים יש לו בעיית פוריות קשה הוא כמעט ולא מייצר זרעים... בכל מקרה הוא וזוגתו עשו טיפול לפני7 חודשים אצל דר' בר טוב והם בהריון אחרי הטיפול הראשון...ובעזרת השם הכל יגמר בשעה טובה אני רוצה להגיד לך שהאופטימיות שלך היתה אחד הדברים שבאמת עזרנו לנו להתמודד מביחינה נפשית מאחר ורוב המומחים שללו הריון על הסף. ואתה היחיד שאמרת " תזמינו אותי לברית..." אז המון המון תודה דנה + "ע"
לקריאה נוספת והעמקה
נחמד!!!! מזל טוב