ניתוח וריקוצלה בבטן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני כלכך מצטער שניתחו אותי בשיטה הגרועה הזאת!!! ד"ר אני חושב שאפשר כמעט בוודאות להגיד שהגוש שאני מרגיש באזור הצלקת זה תפרים! אבל איך לפי דעתך קרה שהם לא נמסו ,הרי את הניתוח ביצעו באסותא ולא הגיוני שיתפרו בחוטים שלא נמסים?
אני כבר לא מבין - האם השיטה שעשו לך היא בלפרוסקופיה?
לא עשו לי בשיטת הhige ligation לצערי הרב!!! יש לי צלקת באורך של 4 ס"מ ,והגוש הזה שאני מרגיש עם האצבע!אני בטוח כמעט לחלוטין שמדובר בתפרים פנימיים! אבל איך יתכן שהם לא נמסו,הרי הניתוח בוצע בבית חולים פרטי?קשה לי להאמין שהישתמשו בתפרים שלא נמסים.?