עזרה דחופה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני מבקשת מאוד את תשובתך בנושא שלהלן: בעלי עשה בדיקת זרע לפי שיטת פרופ' ברטוב מבר אילן ומתוך 150 תאי זרע שנבדקו נמצאו 1 (0.7 אחוז) תא בעל גרעין תקין ואיכות התנועה של התא בעל הגרעין התקין בינונית. בבדיקה רגילה על פי מורפולוגיה נמצאו 1 אחוז של תאים תקינים בעלי תנועה בינונית. ההמלצה לבצע icsi. 1. מהי השיטה העדיפה לבחירת התאים התקינים: עפ"י גרעין? או עפ"י מורפולוגיה? 2. האם ידוע באיזו שיטה אחוזי ההצלחה גבוהים יותר? בעלי מאוד מאוד עצוב. אנא עזור לנו, כי אנחנו עומדים ביום הקרוב לעבור התיעצות נוספת תודה מקרב לב גליתי
אני אעשה את זה ממש קצר - קודם כל בהצלחה - ושנית - שיטת ברטוב מצויינת במצב שאת מתארת