התהליך של ניתוח וריקוצלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! ממה שהבנתי לאחר שקראתי על התהליך וראיתי את הסרטון של הניתוח ,בניתוח נחתכים הוורידים המורחבים ונקשרים כך שדם לא יגיע אליהם! אבל מה שאני לא מבין זה שאים החוטים שבהם קושרים את הוורידים אמורים להינמס ,אז איך זה שהורידים לא משתחררים וחוזרים בחזרה.? ועוד רציתי לשאול האים התפרים הפניימיים שנמסים זה בעצם החוטים שאיתם קושרים את הוורידים המורחבים או שאין קשר.? ועוד רציתי לדעת גם ממה עשויים התפרים הפנימיים?
כל התפרים הם מחוטים שנסמים אבל ייתכן שאפשר להשתמש בחוטי משי לורידים - לאחר הקשירה או לפניה בא החיתוך ולכן זה לא יכול שוב להופיע