העדר זרע - למה לא עונים לי כבר פעמיים, בבקשה תשובה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בן 35 בשתי בדיקות זרע וב- tefna לא נמצאו זרעונים. בדיקות כרומוזום Y, הורמונליות תקינות. באולטרסאונד אשכים גודש בורידי השק משמאל חשד לוריקוצלה. האם יש סיכוי למצוא זרע ב- tese? בגיל חודש עברתי ניתוח בקע (היה חשד לבקע כלוא) בצד ימין. האם יכל להשפיע על הפוריות? האם רכיבה על אופניים יכולה להזיק? אודה לך מאד מאד על תשובתך.
לקריאה נוספת והעמקה
אתה מדבר על מצב שאין זרעים בכלל - ולכן לנושא רכיבה על אופניים או וריקוצלה אין כל כך משמעות אם בבדיקות חוזרות אין זרעים - כן הייתי הולך לTESE