כאבים בבטן תחתונה ואשכים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בן 24 ויש לי מזה כשנה כאבים בבטן התחתונה בצד ימין בעיקר ובמפשעה .זה מתגבר כשאני עוסק בספורט בבדיקה אורלוגית שנערכה לפני כלמעלה מחצי שנה לא התגלה דבר פרט להיפוטרופיה קלה של האשכים ,ונערכה בדיקה לערמונית ולאשכים וגם לא נמצא כלום . נבדקתי גם אצל אורתופד ואצל כירורג כדי לשלול בקע מפשעתי . צילומים של סונר כליות , לא העלו דבר . לאחרונה התחלתי להרגיש כאבים באשך הימני . לפעמים הרגשה כאילו נתפס שם משהו . האם זה יכול להיות סרטן האשכים או משהו אחר ? איך אפשר לדעת מה זה ? אשמח לקבל תשובה אלירן
ראשית בטוח שסרטן לא - וזה במאה אחוזים על פי התיאור שלך בכפוף כמובן למגבלות האינטרנט. אבל זה בכל זת נשמע כמו בקע מפשעתי - ולכן הייתי מציע - לבצע אולטרסאונד של המפשעות ובדיקה נוספת אצל רופא כירורג