וריקוצלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי ווריקוצלה דו צדדית בדרגה קלה (27 מ"מ) וגודל אשך תקין ושאלתי:1) היא האם לפי תוצאה זאת אני צריך לחשוש מאי פוריות ולבצע בדיקה כלשהיא 2)האם וריקוצלה בדרגה קלה יכולה להתפתח והמצב יחמיר? -בגלל מה המצב יכול להחמיר?3)אני מתאמן במכון כושר ועובד על שרירי בטן האם זה יכול להחמיר את המצב והאם הרמת משקולות גם יכולה להחמיר תמצב?
ברצוני לדעת אני יודע שיש לי וריקוצלה דרגה 3 מה עליי לעשות ובשאלה לפוריות אז יש לי 3 ילדים אם אצתרך לעבור ניתוח האים זה יפגע בכושר הזרע
קיבלת על זה תשובה נכון?
בן כמה אתה? המצב הוא בדרגה קלה ואני לא מעריך שחדר כושר יחמיר את המצב - למרות שאולי פה ושם תמצא מאמרים שיגידו את זה. אם אתה עברת את ה-20 - למה שלא תבצע בדיקת זרע בסיסית כדי שנראה מה קורה אתך? אם אתה פורה כל השאלות האחרות מיותרות