ניתוח וריקוצלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר לין!! בעלי עבר ניתוח וריקוצלה לפני 3 חודשים. בשבועות האחרונים הוא חש כאב באשך שמאל (עיקצוצים), לפעמים בגמירה הזרע יוצא צמיגי מאוד ולפעמים יוצא לו נוזל ממש כמו מים. בנוסף הוא טוען כי איזור הניתוח רדום לו (איזור קשירת הוריד במפשעה). שאלתי היא: האם נורמלי? ושאלה נוספת: מתי נוכל לנסות שוב להרות? כמה זמן לוקח עד שהזרע מתחיל לייצר עצמו שוב?
איזור הניתוח רדום זה נורמלי לחלוטין - לעיתים נשאר למשך זמן רב מאוד\ את הצלחת הניתוח אפשר יהיה למדוד הכי טוב בעוד שלושה חדושים כלומר 6 חודשים לאחר הניתוח
תודה על התשובה ד"ר אבל לא ענית לי לגבי זה שבגמירה לפעמים הזרע נוזלי ולפעמים ממש צמיגי, האם זה נורמלי? תודה רבה!!