בעקבות ניתוח פרוסטטה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור אבא שלי בן 70 ועבר לפני כחודש ניתוח פרוסטטה בלייזר. לאחרונה הופיעה בלוטה במפשעה. זה מלווה בכאבים. יש רגעים שזה פחות מפריע לו ורגעים שזה יותר. גם הבלוטה ,לפעמים בולטת יותר ולפעמים פחות. זה לא מלווה בחום. מה זה יכול להיות? האם זה יכול להיות סיבוך של הניתוח? יש לנו תור עם הפרופסור שניתח אותו בעוד כ10 ימים. אבל עד אז היינו שמחים לשמוע את דעתך. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
חשוב לדעת בשלב זה שני דברים - תרבית שתן וכן שאריות שתן לאחר ההשתנה וזרם השתן - שנתן למדוד אותו בבדיקה הנקראת פלאומטריה