האם יש לבצע טיפולי פוריות כדי להכנס להריון
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אלה תוצאות בדיקת זרע שלי, אבקש לדעת מה ההשלכות והאם יש לבצע טיפולי פוריות כדי להכנס להריון (אישתי נבדקה ע"י גניקולוג והכל אצלה תקין) תודה. נפח 1.5 מ"ל PH=7.9 צבע וריח תקין צמיגות מוגברת התנזלות תקינה ריכוז תאי זרע= 3000 מליון למ"ל 30% תנועתיות איכות בדרגה 2-3 תנועתיות אחרי 4 שעות 24% בדרגה 2-3 מורפולוגיה 6% נורמאלים, 94% פתולוגיים סיכום: OTA Syndrome Normozoospermia Oligozoospermia only Teratozoospermia Asthenozoospermia High viscocity
ריכוז תאי זרע 300.0 מליון למ"ל
לאחר תיקון הטעות - נראה שכמויות הזרע שלך אדירות ומה שצריך זה יותר דילול והשבחת הזרע - כי אז אני משוכנע שהזרעים שלך יהיו מספיק טובים להריון בלי הפרייה חוץ גופית