ניתוח וריקוצלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ובכל זאת ד"ר איזה בדיקה אני צריך לעבור כדי לברר מה זה בדיוק התהליך התגובתי הזה? האים לעשות אולטרסאונד באזור הניתוח.?
הלואי וידעתי למה אתה מתכוון
אני מתכוון לבליטה שיש לי בבטן באזור שבו עברתי את הניתוח! בעיקרון לא רואים את זה בכלל, ורק אם אני נוגע שם אני יכול לחוש אותה! מה שרציתי לדעת זה איזו בדיקה אני צריך לעבור כדי לברר מה זה התהליך התגובתי הזה? כי האורולוג שבדק אותי אחרי הניתוח (ד"ר גרוס) אמר שזאת איזושהי תגובה של הגוף וזה שום דבר! האים עלי לעשות אולטרסאונד של הבטן? בתודה מראש מוטי!