זיעה באשכים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי לא מזמן ניתוח של וריקוצל בתוך שק האשכים אשר קשרו את הורידים.. עבר שנה בערך וחזר הורידים לשק... בימים האחרונים אני מזיע משק האשכים או שזה נוזלים אחרים אין לי מושג... התחתונים לחים באזור והאשכים דביקים ורטובים כל הזמן... מה זה? והאם זה קשור לניתוח? מה יש לעשות בנידון?
לקריאה נוספת והעמקה
אם זה סתם זיעה זה שום דבר אבל אם ישנה הפרשה כלשהי צריך לבדוק מה מפריע לך ללכת לאורולוג?
לא מפחד ללכת לאורולוג.. רציתי לשאול פה לפני שסתם ללכת לארולוג... אך אני יכול לדעת אם זה הפרשה כלשהי או סתם זיעה?