אירותריציטים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בת 33 בריאה בד"כ. לפני כ- 3 חודשים היתה לי דלקת חיידק קולי שלוותה בכאבי בטן תחתונה ודם בשתן. US בטן הכל תקין ב"ה. לפני שבוע שוב הופיעו כאבי בטן תחתונה (כמו בדלקת) אך ללא שום סימנים . בדיקת שתן תרבית שלילית אך 250 אירותריציטים. הייתי 3 ימים לפני מחזור. מה לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
לא חושב שיש צורך בכלל בביצוע אולטרסאונד והייתי מנחש שהבדיקה תהיה תקינה. אבל אם השתן מראה אריטרוציטים - וגם בבדיקות נוספות - הייתי חושב שצריכה להיות בדיקה של IVP ואז נמשיך ונדון. כמו כן תרביות שתן חוזרות
מה החשד?