בדיקת IVP
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר' שלום רב, לפני שבועיים עשיתי בדיקת IVP והתגלתה אלרגיה בפנים, חום, ובחילות. הוזרק SOLU-CORTEF. לאחר שתופעות הלוואי נמשכו, ניתן טיפול בפרדניזון ולורסטין. לאחר מספר ימים הופיעו חולשות בידיים וברגליים, זרמים, עקצוצים ודקירות, וכן כעבור מספר ימים הופיעו שטפי דם עם סימנים כחולים ונפיחויות . עדיין נמשכת החולשה בידיים וברגליים. אודה לך מאוד אם תוכל לאמר לי מה לעשות. אני חוזרת לרופאים שוב ושוב ונתקלת בתגובה ש"כדאי לחכות עוד קצת" ו"לא בהכרח קשור לבדיקה". תודה רבה, דבורה
לחכות עוד קצת כדאי בגלל קוצר הזמן - וזה שזה קשור לבדיקה זה ברור לגמרי בכל מקרה בלחכות אני לא מתכוון שלא תלכי לנוירולוג ורופא פנימי שיבדוק אותך ביסודיות