דלקת מתמשכת באשך.
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לד'ר הנכבד שלום ותודה. לפני חדשיים עברתי ביופסיה בערמונית.בעקבותיה הופיע דלקת ביותרת האשך השמאלי, עם נפיחות ובצקת ,והקרנת כאב חזק לבטן התחתונה. טופלתי בטריביד למשך 10 ימים, כעבור כשבוע, הסימפטומים חזרו, קבלתי ציפרופלוקסין -500 מ'ג למשך 20 יום. בדיקות השתן -תקינות ולא הופיע חום. עברו כבר שבועיים מסיום הטפול , הכאבים חוזרים לסרוגין בימים מסוימים (ללא נפיחות), עד כדי אי יכולת ללבוש מכנסיים בשעות אחה'צ בעיקר. הרופא ממליץ להתאזר בסבלנות ,ללא טפול תרופתי נוסף. מה דעתך ד'ר?
לקריאה נוספת והעמקה
סביר שהוא צודק אבל הייתי שמח לראות תרבית שתן וזרע