וריקוצלה בשני אשכים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! לאחרונה עברתי אולטראסאונד אשכים והוברר שאני סובל מוריקוצלה בשני האשכים. בדיקות הזרע מראות לאורך זמן מספר נמוך מאוד של תאים ( כמה עשרות) חלקם בתנועה איטית. אשתי ואני בטיפולים זה זמן. עברנו 2 החזרות טריים וכן 4 החזרות של מוקפאים. בכל הטיפולים שעברנו, מתברר שאיכות העוברים נמוכה והם לא מתפתחים מספיק ב-72 השעות הראשונות וכנראה שאין השתרשות לאחר ההחזרה. האם ניתוח וריקוצלה יכול לגרום לשינוי באיכות הזרע? מה המלצתך במקרה זה? על מי תוכל להמליץ כרופא מומחה בתחום ובעל נסיון? לפי התרשמותנו והבנתנו, העוברים אינם מתפתחים כמצופה וז כנראה בעיית זרע ולא ביצית. תודה, אסף.
עוברים שמתפתחים או לא לא קשורים בכלל לנושא הזה של הזרע והוריקוצלה - אם יש הריון - סימן שיש מספיק זרעים ואת זה לא אמרת לי. נקודה שנייה - הוריקוצלה משמעותי מימין? אם לא מספיק לנתח את הוריד שמאלי