ריסוק אבנים בכליות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אבי בן כ 75 עומד בפני טיפול של ריסוק אבנים בכליות. רציתי לדעת מה הפרוצדורה . האם יש סכנה, ואיזה סוג של הרדמה מבצעים . ובכלל פרטים לגבי ההליך . תודה סיגל
זה תלוי באיזה מכונה משתמשים בעיקרון אתה לא צריך לפחד מהתהליך הזה - זוהי פעולה שנעשית מידי יום לאנשים בגילך. על הרופא שלך כמובן לעמוד על כל הסיבוכים האפשריים ולא רק להבטיח לך את השמיים
תודה על תשובתך, אך האם תוכל לפרט? אבי אמור לבצע את הריסוק בבית חולים רמבם והבנתי שזו מחלקה מעולה עם רופאים טובים, אך עדיין ברצוני להבין את התהליך ואת הסיכונים. או אם תוכל להפנות אותי לחומר בנושא. אני בדעה שידע לפני הטיפול מהווה גורם מרגיע. תודה. סיגל