כליה שמאלית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אחי בן 14 עבר סריקה טומוגרפית ממוחשבת ונמצא בחלק אחורי של כליה שמלית מודגם נגע היפודנסי בצפיפות מעט גבוהה מנוזל 26hu. ובסיכום כתוב מוקד היפודנסי בכליה שמאלית-ציסטה? מומלץ קורלציה עם us. אשמח אם תוכל בבקשה להגיד לי מה משמעות תוצאה זאת ומהו מוקד היפודנסי. בתודה מראש ליטל
זה נגע שלא קולט גלים - ולכן הוא "ריק" כנראה ציסטה. באולטרסאונד הדבר יאושש
יש לי כאבים בצד ימין למטה עשיתי סיטי וגילו שני ציסטות בשחלות מהסוג שמתפוצץ בזמן המחזור החודשי וכן אמרו שיש צלקת בכליה ימנית עקב דלקת שהיתה בעבר הכאבים עדיין נמשכים יותר נכון מין כאב שמציק האם זו הסיבה לכאב? האם צלקת בכליה אמורה להכאיב?תודה מראש.
מי זאת נילי? האם את יכולה לפתוח שרשור חדש שלא נתבלבל?