דלקות חוזרות בשלפוחית השתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך ד"ר לין, אני סובלת מדלקות חוזרות בשלפוחית השתן(מדי 3-4 חודשים.). קבלתי טיפול באנטיביוטיקה ובסדורל אך הדלקות חוזרות. עכשיו קבלתי uvamin וגם סדורל. שאלותי: מהי האנטיביוטיקה המתאימה ואיך מתאימים? האם הסדורל גם מרפא או רק משכך כאבים? עכשיו אני ביום ה-7 עם התרופות הנ"ל ויש לי עדיין כאבים בהטלת שתן. מה עושים? אודה לך מאד בעד עצתך. עדי
לקריאה נוספת והעמקה
סדורל זה באמת רק משכך כאבים ולגבי האובמין - לא יודע על סמך מה נתנו אותו - האם על סמך תרבית? בזה בעצם תלוי כל העניין אחרי גמר האנטיביוטיקהאת צריכה לבצע שוב תרבית שתן