כליות - המשך
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר שלום רב! בהמשך לשאלתי ולתגובה שלך - תזכורת - בבדיקת א.ס. נמצא: רושם לחוסר דפורמציה בין קורטקס ומדולה. מדובר על שינויים עדינים ברקמה כליתית. אני בן 33 בריא וללא כאבים. שאלתך הייתה אם קיבלתי מכה במקום זה - התשובה - לא! לא הייתי מודע כלל לבעייה זו עד שנשלחתי לא.ס. בעקבות ממצא דם בשתן. כל בדיקות הדם והשתן שעשעתי לאחר מכן היו תקינות. השאלה - מה ממצא זה אומר? מה עלי לעשות? אני מחכה לתור לאורולוג שייקח עוד זמן. אשמח לקבל את תגובתך. המון תודה.
כנראה שכלום אתה תעשה שתן לציטולוגיה ואם הוא יהיה שלילי - תישאר במעקב ציטולוגי ואולטרסאונד. אולי פעם למישהו כבר יכאב מלשבת על הידיים ולא לעשות כלום - או שירצה סתם להרויח קצת כסף - ןיש לציין שהוא אז גם יסתמך על ספרות שתהיה לצידו - ואין ספק שהוא ימצא ספרות כזו - ואז הוא יבצע בדיקה בהרדמה בחדר ניתוח - שאני בטוח שגם היא תהיה תקינה