ערמונית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לדר' לין שלום רב, פניתי אליך אתמול בקשר לאבי בן ה - 73 והצגתי בפניך את התוצאות של הבדיקות. לא הבנתי מתשובתך האם התכוונת לכך שהבעיה הכלייתית היא כתוצאה מהערמונית שכן הייא החלה עם הזיהום שהיה לו לפני חמש שנים והתוצאה של ה - U.S הראתה שאין הידרונפרוזיס. שאלתי גם מה הגודל התקין של הפרוסטטה לגילו וקצת אינפורמציה לגבי השיטות השונות של אידוי / חימום / הקפאה / טיפול הורמונלי. אשמח עם תענה לי גם שוב על פשר העליות והירידות ב - PSA לנוכח ההבהרה הנוכחית. בתודה מראש ובברכת חג שמח.
מאוד יכול להיות שהבעייה הכליתית נגרמה מהזיהום ומהבעייה הפרוסטטית - הערמונית היא גדולה והירידות או השינויים בPSA נגרמים בעת זיהום לגבי השיטות הניתוחיות - זה כבר צריכים להתאים לכל חולה בכפוף למצבו הכללי גילו וכו