הידרוצלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בן 22, בילדותי עברתי ניתוח בקע מפשתי , כיום אני סובל מהידרוצלה גדולה מאוד באותו צד של הניתוח (צד ימין) ץאני יודע היום שאני צריך ניתוח אבל ישל לי כמה שאלות לגבי הניתוח והתפקוד היום יומי שלי: מה סוג ההרדמה של הניתוח (כללית או אחרת.) , האם חותכים חלק מהשק החיצוני, העבודה שלי היא במפעל ברזל שבה אני מפעיל הרבה עבודה פיזית האם אני יכול לעבוד עם מצב כזה (לפני הניתוח), כמה ימי אשפוז , האם לניתוח השפעה על הפוריות. תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
הניתוח הוא פשוט ואינו פוגע בפוריות - משך זמן אחלמה כחודש - בייחוד אם אתה עובד פיזית - והחתך הוא בשק האשכים וממש לא נראה לאחר זמן