דם בשתן - אריטרוציטים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לד"ר שלום! כתבתי לך לפני מספר ימים. לתזכורת אני בן 33 בריא וללא כאבים כאשר בבדיקת שתן בסטיק נמצא דם. עשיתי בדיקות דם ושתן נוספות כאשר הכל בתחום ותקין. שאלתי - מה זה אומר - ERYTHROCYTES = 0.10 MG/DL ? [ כאשר 0.03MG\DL = 0.10ERYT\UL] מהם אריטרוציטים? האם נושא האריטרוציטים תקין? אם לא - מה זה אומר ומה עלי לעשות? תודה מראש!
לקריאה נוספת והעמקה
זה לא רציני אבל אם זה חוזר על עצמו - יש לבצע שתן לציטולוגיה ולפחות אולטרסאונד של הכליות ודרכי השתן. המחמירים על פי הספר היו עושים גם IVP ובדיקה בחדר הניתוח בהרדמה מקומית - ציסטוסקופיה