אזואוספרמיה - לנצח??
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר לין שלום, אובחנתי כסובל מאזואוספרמיה (לאור מס' בדיקות זרע שהראו 0 זרעונים). עברתי ניתוח לדיקור + הסרת ריקמה מהאשך (טסה) - וגם שם לא נימצא זרע. שאלתי: האם ייתכן מקרה בו הגוף החל לייצר זרע לאחר מצב כמו שלי? מה אומרת הספרות בעניין? יש מה לעשות (אפילו ברמה של 'תרופות סבתא')? לתשובתך המלומדת אודה. חג שמח, גיל.
לקריאה נוספת והעמקה
על תרופות סבתא אני לא כל כך יודע אבל הייתי שמח לדעת בדיקור מה הייתה התשובה ההסיטולוגית - פתולוגית של האשכים שלך
מיד לכשתתקבל התשובה - אעדכן אותך. המון תודות - גיל.