שאלה חשובה לדוקטור
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חברה שלי אמרה לי שהיא סובלת ממחלה שהיא לא זוכרת את שמה, אבל היא טוענת שיש תרופה שלוקחים באופן חד-פעמי. שם התרופה הוא: "פרוטוציד" והיא מופיעה בצורת גלולות שיש ליטול בבת-אחת ואסור לשתות אלכוהול אח"כ במשך 3 ימים. דוקטור, אנא ממך עזור לי להבין מאיזו מחלה היא סובלת? מה ההשפעות שלה על הגבר במידה ונידבק? האם עלי לקחת את התרופה? תודה מראש רונן מכפ"ס.
לקריאה נוספת והעמקה
שלושה דברים ראשית - לא אתי לומר לך מה יש לחברה שלך - זה היא צריכה לומר לך ולא אני שנית - נראה לך שאתה נדבק ממשהו ? האם היא לא הייתה אומרת לך את זה? לכן מבחינת הדבקה תהיה רגוע - ועל השאר - לך לחברה שלך