מיקרואלבומין
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כחודש התפתחה שושנה בכף הרגל שטופלה באנטיביוטיקה הכאב עבר אבל האדמומיות והבצקות בעיקר ליד שורשי האצבעות נשארו. לאחרונה הבחנתי בבצקת גם ברגל השניה ליד האצבעות. בדיקה תקופתית לפני יומיים בגלל סוכרת 2 עם HBA1C של 6.4 ערכי מיקרואלבומין 0.02 שהוא בטווח הנורמאלי 0 עד 0.03 . הבדיקה היא על דגימה ולא באיסוף כמו שמקובל כיום בכללית. השאלה היא עם תוצאות המיקרואלבומין מאשרת שאין בעיות בתפקוד כיליתי או שיש לבצע עוד בדיקות על מנת לשלול בעיות בכליות בגלל הבצקות והקשר האפשרי לסוכרת. פרט לסוכרת אין כל בעיה אחרת , משקל תקין למימדי הגוף , לחץ דם תקין . בגלל מקדם סיכון לקחתי תרופה להורדת LDL מ 139 ל 100 , הפסקתי לקחת אותה לפני שבועיים. לא נוטל כרגע פרט לגלובן שום תרופה אחרת
אפילו אם היתי שמח לעזור לך - אני משתדל שלא להיכנס להסברים - כי זה לא נושא הפורום