בעייה בשתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר לין רן שלום קיבלתי התשובה ולא הבנתי בדיוק מה אתה אמרת האם אתה יכול לפשט קצת את הדברים הזעה מרובה בעת השינה שייתכן שאתה מוציא את הנוזלים דרך ההזעה. האם פירוש דבר הזה כי אני משתין על עצמי במהלך השינה (בלי רצון ) תוצאות ה US: כליות: שמאל 10.7 סמ'- שמורה מאספת לא מורחבת ימין 12.6 סמ' - שמורה מאספת לא מורחבת כיס שתן: בעל קיבולת רגילה צפנותיו סדירים ערמינת במימדים תביניים לאחר הטלת השתן התרקנות טובה תוצאת בדיקת השתן: 1.02 SG SG LEUCOCYTES UR. NEGATIVE NITRITE NEGATIVE PH 6.5 PROTEINE UR 20.00 MG/DL GLUCOSE URINE NORMAL MG/DL KETONES NEGATIVE UROBILINOGEN NORMAL MG/DL BILIRUBIN UR NEGATIVE ERYTHROCYTES NEGATIVE 0.03MG/DL = 10 CELLS/UL 0.45MG/DL = 150 CELLS/UL נא לעזור, תודה
לא אמרתי פשוט שאם אתה מזיע הרבה הרי הנוזלים יוצאים בזיעה המרובה ובזמן שאתה נותתן שתן ישנה כמות פחותה של שתן שהגוף מתרוקן - כי הוא שחרר את הנוזליםפ בזיעה